سرویس مشاوره و راهاندازی شایا
خدمات مشاوره و راهاندازی مرکز ارتباط شایا شامل طیف گستردهای از خدمات مشاورهای تخصصی برای راهاندازی، بهینهسازی و ارتقاء عملکرد سیستم مرکز ارتباط کسبوکارها و سازمانهاست. شما با بهرهمندی از تجربیات ارزشمند مشاوران حرفهای شایا در تمامی مراحل، از طراحی اولیه تا پیادهسازی و بهرهبرداری، میتوانید یک سیستم بهینه و کارآمد داشته باشید که در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتریان و رشد بلندمدت کسبوکار شما شود.
مزایای خدمات مشاوره و راهاندازی شایا برای کسبوکارها
صرفهجویی در هزینه و زمان راهاندازی
با دریافت مشاوره از متخصصان باتجربه ما، نیازی به آزمون و خطاهای پرهزینه و زمانبر نیست. زمان لازم برای راهاندازی نیز به میزان قابلتوجهی کاهش پیدا میکند.
ارائه راهکارهای کاربردی
یکی از مزایای خدمات مشاوره شایا، ارائه راهکارها و پیشنهادهای عملیاتی نرمافزاری و سختافزاری متناسب با نیازهای خاص هر کسبوکار است. این راهکارها به بهبود عملکرد مرکز ارتباط و افزایش رضایت مشتریان کمک میکنند.
رشد و توسعه پایدار کسبوکار
بهرهمندی از دانش فنی و تجربی گسترده مشاوران حرفهای ما زمینهساز رشد و توسعه پایدار کسبوکار شما و کسب مزیت رقابتی خواهد بود.
دیگر خدمات مرتبط
تماس ورودی
سرویس تماس ورودی شایا، یکی از مجهزترین سیستمهای مرکز تماس در کشور است که با بهکارگیری مجربترین مشاوران و متخصصان و با بهرهگیری از پیشرفتهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز، آماده پاسخگویی تخصصی، سریع و دقیق به تماسها و سوالات مشتریان شماست. استفاده از این سرویس، موجب کاهش هزینهها و افزایش رضایتمندی مشتریان شما خواهد شد.
تماس خروجی
سرویس تماس خروجی شایا با بهرهگیری از متخصصان مجرب و پیشرفتهترین سیستمهای خودکار، ظرفیت ارتباط تلفنی گسترده با مشتریان شما را به منظور فروش تلفنی، وصول مطالبات و شناخت بهتر نیازهای مشتریان فراهم میکند. استفاده از این سرویس، موجب افزایش درآمد و رضایتمندی بیشتر مشتریان و در نتیجه توسعه کسبوکار شما خواهد شد.
گفتوگوی آنلاین با مشتریان
گفتوگوی آنلاین با مشتری، راهکاری جامع و یکپارچه برای برقراری ارتباطی تعاملی، آسان، سریع و دوطرفه با مشتریان در دنیای دیجیتال است. این سرویس شایا، با بهرهگیری از نیروهای متخصص و امکانات پیشرفته، از جمله امکان اشتراکگذاری انواع فایلها، میتواند به کسبوکارها کمک کند تا تجربه مشتریان خود را بهبود بخشند و به تعداد بیشتری از مشتریان پاسخگو باشند.
پشتیبانی شبکههای اجتماعی
پشتیبانی شبکههای اجتماعی شایا به کسب و کارها کمک میکند تا حضور خود را در شبکههای اجتماعی به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. کارشناسان شایا با پایش مستمر صفحات شبکههای اجتماعی کسبوکارها، به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ میدهند، و محتوای جذاب و موثر تولید میکنند. این امر میتواند به افزایش تعامل با مشتریان، بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش منجر شود.
تماس ورودی
سرویس تماس ورودی شایا، یکی از مجهزترین سیستمهای مرکز تماس در کشور است که با بهکارگیری مجربترین مشاوران و متخصصان و با بهرهگیری از پیشرفتهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز، آماده پاسخگویی تخصصی، سریع و دقیق به تماسها و سوالات مشتریان شماست. استفاده از این سرویس، موجب کاهش هزینهها و افزایش رضایتمندی مشتریان شما خواهد شد.
مشاوره در حوزه ارتباط با مشتریان
با بهرهمندی از سرویس مشاوره و راهاندازی مرکز ارتباط از شایا میتوانید با کمک متخصصان باتجربه، سیستمی بهینه، کارآمد و مشتریمدار طراحی و پیادهسازی کنید تا ضمن صرفهجویی در هزینه و زمان، موجبات افزایش قابلتوجه رضایتمندی و وفاداری مشتریان و در نتیجه رشد پایدار کسبوکارتان را فراهم سازید.
توسعه نرمافزار
شایا با بهرهگیری از تیمی از متخصصان باتجربه و با استفاده از بهترین روشهای توسعه نرمافزار، خدمات توسعه انواع نرمافزارهای مورد نیاز سازمانها را ارائه میدهد. این خدمات، شامل طیف گستردهای از نرمافزارهای کاربردی میشود که میتواند نیازهای کسبوکارها و سازمانهای مختلف را در حوزههای گوناگون از جمله مدیریت کسبوکار، منابع انسانی، ارتباط با مشتریان و... برآورده کند.
آکادمی آموزش
آکادمی آموزش شایا، فرصتی ارزشمند برای رشد و پیشرفت افراد و سازمانهاست. آکادمی شایا، با ارائه دورههای آموزشی کاربردی و با کیفیت، میتواند به افراد و نیروهای سازمانها کمک کند تا دانش و مهارتهای خود را در حوزههای مختلف ارتقا دهند. اگر به دنبال فرصتی برای رشد و پیشرفت خود و یا کسبوکارتان هستید، آکادمی آموزش شایا میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما هستیم
سوالات و درخواستهای خود را از طریق راههای ارتباطی شایا برای ما ارسال کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با تعهد و مسئولیت بالا، آماده پاسخگویی به سوالات و درخواستهای شما در کوتاهترین زمان ممکن هستند.