تماس خروجی با مشتریان؛

راهی برای تعامل بیشتر

سرویس تماس خروجی شایا

سرویس تماس خروجی شایا

سرویس تماس‌ خروجی شایا امکان برقراری ارتباط تلفنی کارشناسان را با مشتریان فراهم می‌کند. این مرکز با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه و آموزش‌دیده و همچنین پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوشمند، آماده ارتباط‌گیری تلفنی گسترده با مشتریان و مخاطبان کسب‌وکارها به منظور دستیابی به اهداف متنوعی همچون بازاریابی و فروش تلفنی، وصول بهینه مطالبات، انجام نظرسنجی‌های تخصصی از مشتریان و... را دارد.

مزایای سرویس تماس خروجی شایا برای کسب‌وکارها

افزایش درآمد

سرویس تماس خروجی شایا با استفاده از آخرین تکنیک‌ها و با ارائه خدماتی چون بازاریابی و فروش تلفنی، وصول مطالبات، اجرا و پشتیبانی کمپین‌های موقت و دائمی، طراحی و اجرای نظرسنجی‌ها و افکارسنجی‌ها باعث افزایش چشمگیر درآمد شما می‌شود.

مردی با دست‌های بالا برده در مقابل نمودار صعودی که نشان‌دهنده افزایش درآمد از طریق سرویس تماس خروجی شایا و بهره‌گیری از تکنیک‌های بازاریابی و فروش شایا است.
مردی در حال صحبت با تلفن در محیط کار که نشان دهنده اجرای کمپین‌های بازاریابی توسط کارشناسان مرکز تماس شایا برای موفقیت و افزایش درآمد است.

اجرا و پشتیبانی کمپین‌ها

شایا خدمات اجرا و پشتیبانی کمپین‌های بازاریابی کوتاه‌مدت و بلندمدت را بر عهده می‌گیرد. با سپردن این کمپین‌ها به تیم مجرب ما، نیازی به جذب نیرو و تخصیص منابع داخلی ندارید. ما با بهره‌گیری از روش‌های نوین، تاثیر بسزایی بر موفقیت و افزایش درآمد این کمپین‌ها می‌توانیم داشته باشیم.

شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت

نظرسنجی‌های تخصصی ما از مشتریان منجر به شناخت عمیق‌تر تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت کسب‌وکارها می‌شود و همچنین به شما در سنجش سطح رضایت مشتریان کمک‌ زیادی می‌کند. شما می‌توانید بر اساس این اطلاعات، محصولات و خدمات خود را به صورت مستمر بهبود دهید.

دستی در حال پر کردن فرم نظرسنجی که نشان‌دهنده شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت از طریق نظرسنجی‌های تخصصی شایا است.

دیگر خدمات مرتبط

آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما هستیم

سوالات و درخواست‌های خود را از طریق راه‌های ارتباطی شایا برای ما ارسال کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با تعهد و مسئولیت بالا، آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.