شایا
برونسپاری مرکز ارتباط
و توسعه نرمافزار
درباره شایا بیشتر بدانید
شایا سرویسی سازمانی است که با هدف تسهیل ارتباط سازمانها با مشتریان و دیجیتالیسازی فضــــای کسبوکارها ارائه شده است. ما با بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته و هوش مصنوعی، خدمات برونسپاری مرکز ارتباط و توسعه نرمافزار را به کسبوکارها ارائه می کنیم .
چطور شکل گرفتیم؟
ایرانسل، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با بهرهگیری از بیش از 17 سال تجربه در حوزه ارتباط با مشتریان، با هدف تسهیل ارتباطات موثر با مشتریان در کسبوکارها، سرویس سازمانی شایا را ارائه کرده است . شایا با بهرهگیری از توانمندیها و زیرساختهای فناورانه بهروز، خدمات پشتیبانی و مرکز ارتباط را با کیفیتی عالی برای مشتریان فراهم میکند.
چطور فکر میکنیم؟
ما در شایا معتقدیم کلید موفقیت در دنیای کنونی، درک صحیح و عمیق نیازها و خواستههای مشتری است. همچنین بر این باوریم که فناوریهای نوین نقشی اساسی در ارتقای تجربه مشتریان و در نهایت شکوفایی کسبوکارها دارند.
چرا شایا؟
شایا به عنوان یک سرویس سازمانی نوآورانه در عرصه برونسپاری مرکز ارتباط، با ارائه خدماتی باکیفیت، متمایز و بدون محدودیت عملیاتی، بهترین انتخاب برای کسبوکارهاست. ما با بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین، نیروهای متخصص و هوش مصنوعی، تجربهای منحصربهفرد از خدمات برونسپاری را فراهم میآوریم. تعهد ما به ارتقاء تجربه مشتریان، تسریع رشد کسبوکارها و ایجاد ارتباطات مستدام با مشتریان، شایا را از سایرین متمایز میکند.