shaya-animation

شایا

برون‌سپاری مرکز ارتباط

و توسعه نرم‌افزار

و یا اسکن کنید
بارکد کاتالوگ شایا

درباره شایا بیشتر بدانید

شایا سرویسی سازمانی است که با هدف تسهیل ارتباط سازمان‌ها با مشتریان و دیجیتالی‌سازی فضــــای کسب‌وکارها ارائه شده است. ما با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و هوش مصنوعی، خدمات برون‌سپاری مرکز ارتباط و توسعه نرم‌افزار را به کسب‌وکارها ارائه می کنیم .

چطور شکل گرفتیم؟

ایرانسل، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با بهره‌گیری از بیش از 17 سال تجربه در حوزه ارتباط با مشتریان، با هدف تسهیل ارتباطات موثر با مشتریان در کسب‌وکارها، سرویس سازمانی شایا را ارائه کرده است . شایا با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و زیرساخت‌های فناورانه به‌روز، خدمات پشتیبانی و مرکز ارتباط را با کیفیتی عالی برای مشتریان فراهم می‌کند.

چطور شکل گرفتیم؟ چطور شکل گرفتیم؟

چطور فکر می‌کنیم؟

ما در شایا معتقدیم کلید موفقیت در دنیای کنونی، درک صحیح و عمیق نیازها و خواسته‌های مشتری است. همچنین بر این باوریم که فناوری‌های نوین نقشی اساسی در ارتقای تجربه مشتریان و در نهایت شکوفایی کسب‌وکارها دارند.

چطور فکر می‌کنیم؟ چطور فکر می‌کنیم؟

چرا شایا؟

شایا به عنوان یک سرویس سازمانی نوآورانه در عرصه برون‌سپاری مرکز ارتباط، با ارائه خدماتی باکیفیت، متمایز و بدون محدودیت عملیاتی، بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهاست. ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، نیروهای متخصص و هوش مصنوعی، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از خدمات برون‌سپاری را فراهم می‌آوریم. تعهد ما به ارتقاء تجربه مشتریان، تسریع رشد کسب‌وکارها و ایجاد ارتباطات مستدام با مشتریان، شایا را از سایرین متمایز می‌کند.

چرا شایا؟ چرا شایا؟

گام به گام با شایا به سویپیشرفت

درخواست مشاوره

شما می‌توانید با درخواست مشاوره اولیه، جلسه‌ای جهت آشنایی با خدمات، امکانات و مزایای همکاری با شایا داشته باشید.

step1
step2

بررسی نیازهای شما و
ارائه پیشنهاد

کارشناسان ما پس از بررسی دقیق نیازها و اهداف کسب‌وکار شما، پیشنهادی متناسب به شما ارائه خواهند کرد.

انعقاد قرارداد و ایجاد بسترهای مورد نیاز

در این مرحله قرارداد همکاری منعقد شده و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات فراهم می‌شود.

step3
step4

اجرا، دریافت بازخورد و بهبود مستمر

پس از آغاز همکاری، بازخوردهای شما برای ارتقای مستمر کیفیت خدمات، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

background

تصاویری از مراکز شایا

حضور شایا در نمایشگاه تلکام
حضور شایا در نمایشگاه تلکام 1402
کاهش هزینه ها با برون سپاری مرکز تماس به شایا
ساخت و پشتیبانی زیرساختهای به روز از جمله مزایای شایا است.
تیم متخصص شایا،همراه شما در مسیر پیشرفت
کارشناسان مرکز تماس شایا در حال پاسخگویی به مشتریان
دفتر مرکز ارتباط حرفه ای شایا در تهران

جوایز و افتخارات شایا

شایا با تلاش مستمر و ارائه خدمات بی‌نظیر، توانسته است جوایز و افتخارات متعددی را از سازمان‌ها و موسسات معتبر بین‌المللی و داخلی کسب کند. این جوایز نشان‌دهنده تعهد، کیفیت و نوآوری شایا در ارائه خدمات به مشتریان است.

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شایا

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شایا برای ششمین سال متوالی

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای ششمین سال متوالی

تندیس نقره‌ای ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شایا

تندیس نقره‌ای ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش شایا

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش

گواهی‌نامه‌های بین‌المللی بسته استاندارد مشتری‌مداری شایا

گواهینامه‌های بین‌المللی بسته استاندارد مشتری مداری

گواهینامه ISO 10002  سیستم مدیریت شکایت مشتریان شایا

گواهینامه 10002 ISO سیستم مدیریت شکایت مشتریان

گواهینامه ISO 10004 سیستم مدیریت پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان شایا

گواهینامه 10004 ISO سیستم مدیریت پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان

گواهی‌نامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شایا

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

لوح زرین رضایتمندی مشتری شایا 1399

لوح زرین رضایتمندی مشتری 1399

لوح زرین رضایتمندی مشتری شایا 1400

لوح زرین رضایتمندی مشتری 1400

نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان شایا

نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان

استان‌هایی که شایا در آن‌ها دفتر نمایندگی دارد بر روی نقشه ایران مشخص شده‌اند. استان‌هایی که شایا در آن‌ها دفتر نمایندگی دارد بر روی نقشه ایران مشخص شده‌اند.

نقشه پراکندگی مراکز شایا

سرویس شایا تمامی شهرهای ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای مراجعه حضوری و یا بازدید از مراکز شایا، می‌توانید به کمک این نقشه نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود را پیدا کنید.

آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما هستیم

سوالات و درخواست‌های خود را از طریق راه‌های ارتباطی شایا برای ما ارسال کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با تعهد و مسئولیت بالا، آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.