گفت‌وگوی آنلاین با مشتریان؛

تعامل دیجیتالی و برخط

سرویس گفت‌وگوی آنلاین شایا

سرویس گفت‌وگوی آنلاین شایا

سرویس گفت‌وگوی آنلاین شایا، راهکاری جامع و یکپارچه جهت برقراری ارتباط تعاملی با مشتریان است. این سرویس، امکان ارتباط آسان، سریع و 24 ساعته با مخاطبان را از طریق گفت‌وگوی زنده در انواع پلتفرم‌ها اعم از وب‌سایت، اپلیکیشن‌های موبایل و … فراهم می‌کند. شایا با به‌کارگیری نیروهای متخصص و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی، ضمن پاسخگویی خودکار به سوالات رایج و پشتیبانی آنی از مشتریان، امکان به اشتراک‌گذاری انواع فایل اعم از تصاویر، مدارک و ویدیو را در چت فراهم کرده است که این قابلیت‌ها نقش بسیار موثری در افزایش سطح تعامل با مخاطبان ایفا می‌کنند.

مزایای سرویس گفت‌و‌گوی آنلاین شایا برای کسب‌وکارها

کاهش هزینه‌ها

سرویس چت آنلاین شایا یک کانال ارتباطی پیشرفته جهت تعامل موثر با مشتریان است. این سرویس با بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند پاسخگویی، سرعت پاسخ‌دهی را افزایش می‌دهد و منجر به افزایش سطح رضایتمندی در مشتریان می‌شود. قابلیت‌های متعدد این کانال ارتباطی، کسب‌وکارها را در استفاده از دیگر کانال‌های پشتیبانی بی‌نیاز می‌کند و هزینه‌های عملیاتی آن‌ها را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

رباتی در حال کار با صفحه‌نمایش مالی که نشان‌دهنده استفاده از سرویس چت آنلاین شایا برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت عمل است.
رباتی با چندین تلفن در حال چت کردن است که نشان‌دهنده بهره‌مندی از هوش مصنوعی در سرویس چت آنلاین شایا و افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان است.

افزایش سرعت پاسخگویی

سرویس چت آنلاین شایا با بهره‌گیری از فرآیندهای خودکار و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان را ارتقا می‌دهد. در این فرآیند پاسخ‌های استاندارد به طور خودکار و در کمترین زمان ممکن تولید و ارسال شده و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می‌شود.

پاسخگویی به تعداد بیشتری از مشتریان

سیستم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی این امکان را فراهم می‌کنند تا تعداد زیادی مکالمه و گفت‌وگوی آنلاین به طور همزمان و بدون نیاز به نیروی انسانی اضافی، مدیریت و پشتیبانی شوند و بدین ترتیب، کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از این قابلیت پیشرفته، پاسخگوی تعداد بیشتری از مشتریان خود باشند.

ربات‌هایی در صف که نشان‌دهنده امکان استفاده از سرویس چت آنلاین شایا برای پاسخگویی به تعداد بیشتری از مشتریان به طور همزمان با کمک هوش مصنوعی است.

دیگر خدمات مرتبط

آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما هستیم

سوالات و درخواست‌های خود را از طریق راه‌های ارتباطی شایا برای ما ارسال کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با تعهد و مسئولیت بالا، آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.